VANLIGA FRÅGOR

Vi har samlat de vanligaste frågorna vi får av våra kunder. Här får du som inte är van att anlita Alla Tiders svar på det mesta. 


VAD HJÄLPER ALLA TIDERS TILL MED?

Vi hjälper er med tillagning och leverans av maten till Er fest, så att ni får mer tid för Era gäster.

Ofta vill våra kunder ha hjälp med betydligt mer än maten, det kan vara serveringspersonal, porslin och annan utrustning likväl bra musik, ett tema eller en aktivitet.

Ni bestämmer själv hur stor del av evenemanget Ni vill att vi ska ta hand om.



VAD KOSTAR DET?

Under länken ”Beställ Catering” finner ni priser på all mat och utrustning. Moms tillkommer på samtliga priser. Kontakta oss gärna med dina önskemål så gör vi en offert med exakta priser.


 

HUR LÅNG TID INNAN FESTEN MÅSTE JAG BESTÄLLA?

Beställ gärna i god tid, större fester kräver längre framförhållning.

Vi behöver din beställning senast 1 vecka före leverans, vi försöker givetvis hjälpa Er ifall ni är ute i sista stund.

Ändring av antalet personer kan göras fram till 3 arbetsdagar före leverans om inget annat avtalats, därefter debiteras kostnader för tid och råvaror.

Minimumantal för en bokning är 15 personer.



KAN ALLA TIDERS ORDNA MED DRYCK?


Självklart!  Antingen kan ni beställa exakt antal flaskor eller så debiterar vi efter åtgång. Ofta väljer våra kunder att själva ordna med drycken för att komma ner i pris.

 

Vi hjälper Er gärna med dryckförslag.



KAN ALLA TIDERS ORDNA AVVIKANDE KOST?

Vi är vana att tillgodose avvikelser såsom t.ex. gluten-  och laktosintolerans eller vegetarianer. 

Övriga matallergier debiteras med 100 kr extra per person. 

 



KAN MAN FÅ MATEN LEVERERAD?

Våra kylbilar levererar i hela Storstockholm samt Södermanland mot en leveransavgift enligt överenskommelse. Leveransavgiften varierar beroende på beställningens storlek, dag samt avstånd.

Ni kan även hämta Er beställning hos i vårt kök i Nykvarn.


 

INGÅR UPPLÄGGNINGSFAT OCH PORSLIN?

Uppläggningsfat ingår, vi levererar maten snyggt upplagd och klar att ställa fram på bordet.

Porslin, glas, tallrikar och bestick ingår normalt inte, men vill du att vi ska ordna det åt dig gör vi givetvis det. 


 

 

Har du fortfarande inte fått svar på dina frågor kan du alltid skicka ett mail till oss på Info@allatidersmatlagare.se